Reis Forum .nl

Gambia Reis Forum .nl

Hoeveel contant geld meenemen?
Door:
Marieke
- Gast

Datum:
03-05-2008 19:07:47
Hallo,

Wij gaan over 3 weken naar Kololi en hebben begrepen dat je daar niet kan pinnen (ja met visa, maar wij hebben mastercard)
Nu willen we traveler cheques meenemen en contant geld.

Mijn vraag is hoeveel ik ongeveer mee moet nemen?
We hebben een logies+ontbijt en willen wat excursies doen, niet zo heel veel want we hebben een kleine mee van ruim 1 1/2 jaar...

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!

Alvast bedankt.

Groetjes Marieke
Door:
h.c.sijm
- Gast

Datum:
03-05-2008 20:57:30
marieke waar ga je naar toe,ik bedoel welke
plaats.wat ik wel kan aanbevelen isdat je in de
hotels op europese prijzen kan rekenen,dit is
natuurljk het eten en drinken.wat ik persoonlijkkan aanbevelen is ali-baba in kololi
het eten is daar prima en de prijzen zijn zeker
3 maal zo laag als in de hotels.
Wat betreft geld,ja dat is voor een ieder ver
schillend,in febr.en beging maart was ik in
kololi,en op verschillende andere plaatsen en
heb niet op een paar euro gelet,als je cass
geld mee neemt altijd een kluisje huren.
Wij bijden,dus 2 personen waren circa 700 euro
kwijt,maar nogmaals het is maar wat men doet en wat de wensen zijn.fijne vacantie harrij.
Door:
Marieke
- Gast

Datum:
05-05-2008 16:43:46
Bedankt voor je antwoord!

We gaan ook naar Kololi en zullen ook niet echt rekening houden met de uitgaven (het is tenslotte vakantie)

We zaten zelf te denken om ongeveer 1000 tot 1200 euro mee te nemen. Maar dat is dus ruim voldoende begrijp ik?

Groetjes Marieke
Door:
Lenneke
- Gast

Datum:
06-05-2008 10:32:22
Hoe lang ga je er heen?
Door:
Marieke
- Gast

Datum:
06-05-2008 16:12:59
we gaan 15 dagen.
Door:
floortje
- Gast

Datum:
06-05-2008 21:31:19
hoi Marieke,
mijn dochter en ik waren in Gambia voor twee wkn. Wij hebben vier excursies gedaan, dat was 210 euro met ze tweeen. Maar zo ongeveer 600 a 700 euro in de week kom je wel uit. Wanneer gaan jullie? Veel plezier alvast. groetjes floortje
Door:
Ronald
- Gast

Datum:
03-06-2008 13:54:36
Hallo luitjes

Ik ga 25 juni naar Gambia, begrijp ik uit jullie verhaal dat je gewoon met de euro kunt betalen ?
Door:
Lighthouse
- Gast

Datum:
12-06-2008 14:15:27
Je zult toch echt je geld moeten omwisselen in dalassies daar hoor, want met euro's kom je niet ver.

Een goede tijd toegewenst,

Lighthouse

Reactie plaatsen

Het is niet mogelijk voor niet geregistreerde leden om een nieuw onderwerp te maken op dit forum. U kunt in het linker menu inloggen of u kunt zich gratis registreren en daarna direct berichten plaatsen.

ReisForum RSS Feed ReisForum RSS Feed

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0